ریمپ استپ وی
نوشته شده توسط : nima

ما در این مقاله از ریمپ خودرو رنو ساندرو و استپ وی خواهیم گفت و انجام ریمپ ایسیو چه مزایایی خواهد داشت آن را به طور کامل بررسی کرده ایم. و در ادامه در این مقاله از ریمپ ایسیو و چه کاربردی دارد و حتی بر روی خودرو ضرر دارد یا نه با شما در میان خواهیم گذاشت. ما را در اینستاگرام و سایت دکتر ریمپ همراهی کنید.

ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی – ریمپ ساندرو استپ وی – افزایش شتاب ساندرو استپ وی

ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی : رنو استپ وی که در واقع مدل کراس اوور و اسپرت تر رنو ساندرو است در دو مدل اتوماتیک و دنده دستی در ایران عرضه گردیده است . هر دو نمونه دارای موتور ۴ سیلندر خطی با حداکثر توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر بوده و دارای حجم ۱۵۹۸ سی سی می باشد .

از آنجایی که این خودرو ، یک خودرو اسپرت است نیاز مبرمی به داشتن شتاب بالا می باشد و همچنین یکسری ایرادات در خودرو وجود دارد که به واسطه ریمپ قابل رفع می باشد .

 ریمپ خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟

ریمپ ایسیو در واقع فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کد های ایسیو خودروی شما اعمال می شود تا یکسری محدودیت را از خودروی شما حذف نماید و یا عملکرد بهینه تری را برای خودروی شما به ارمغان بیاورد . امکاناتی نظیر حذف سنسور میل سوپاپ ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف ، رفع تاخیر پدال گاز ، بهینه سازی مصرف سوخت و …

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

هم بله هم خیر . چنانچه ریمپ به صورت اختصاصی برای خودروی شما انجام نگیرد و یا به صورت اصولی نباشد و یا در برخی از آپشن ها فقط ریمپ انجام گیرد و موتور تقویت نشود زیان بار خواهد بود .

افزایش شتاب رنو ساندرو استپ وی – کاهش مصرف سوخت رنو ساندرو استپ وی – حذف کاتاف رنو ساندرو استپ وی – افزایش گشتاور رنو ساندرو استپ وی – حذف سنسور دوم اکسیژن رنو ساندرو استپ وی – حذف سنسور میل سوپاپ رنو ساندرو استپ وی – تغییر عملکرد دمای فن رنو ساندرو استپ وی – رفع کپ دریچه گاز رنو ساندرو استپ وی – رفع تاخیر پدال گاز رنو ساندرو استپ وی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: